czwartek, 29 marca 2012

Prolog

Wyobraźcie sobie impreze sylwestrową- alkohol , mase nastolatków , głośna muzyka.A kiedy budzicie sie rano macię lukę w pamięci. To się właśnie stało w nowym roku 2012... 
Otworzyłam oczy,pierwsze co zobaczyłam to kremową ściane zabrudzoną na blady brąz , pełno butelek,serpentyn, żarcia i śpiących nastolatków na podłodze , kanapach, fotelach i nawet stole.Wszyscy sapli , poczułam straszny ból głowy.Przetarłam zaspane oczy, czułam jakby coś było podemną. Jeszcze śpiąca patrzyłam na męską dłoń obejmującą mnie w tali. Bałam się spojrzeć na kim leże i co się działo tamtej nocy.Nie potrafiłam przypomnieć sb niczego konkretnego z poprzedniej nocy.Pamietałam fajerwrki ,huk , muzykę ,jak gadałam i tańczyłam z dziewczynami ,potem gadałam z jakimś chłopakiem i nagle czarna dziura. Lekko odwracając się , natknełam sie łokciem na aparat.Wziełam go do ręki.Rzpoznałam że to aparat Danielle.Włączyłam ogladanie zdjęć , było ich pond 1000 + kilka filmików.Szybko poszłam od końca omijając filmiki , aż zobaczyłam siebie.
Siebie i chłopaka którego wcześniej nie znałam osobiście,ale słyszałam o nim wiele.Na pierwszym naszym zdjęciu oboje siedzieliśmy na kanapie , gadaliśmy , piliśmy , na drugim zdjęciu on  palił a ja się śmiałam ,na trzecim i czawartym gadaliśmy , a na piatym...całowaliśmy się!
Szybko odwróciłam się by spojrzeć na kim leże.To był on chłopak którego całowałam , on też nie spał i widział zdjęcia które oglądam. Szybko wstałam i patrząc na zaspanego chłopka wyszłam prawie biegiem z domu nie próbując ustalić co się wczoraj stało i czemu całowałam Zayna Malika.



5 komentarzy:

differentgirl pisze...

Bardzo fajnie się zapowiada. :D wyczekuję rozdziału 1 z niecierpliwością jestem ciekawa reakcji Malika :D

Klaudiaaa1D pisze...

Zapowiada sie super!:) Czekam na kolejne rozdzialy.

Nika pisze...

Jeju zajebiste!. świetnie wymyślone aż chce się wiedzieć co będzie dalej. Zachęciłaś mnie tym prologiem do czytania więc będe tu zaglądać. Chciałam jeszcze dodać, że zazwyczaj mam tak, że zanim zacznę czytać konkretne opowiadanie patrzę na fotki i opisy bohaterów i jeśli mi się podoba to czytam resztę i z czystym sercem muszę przyznać, że masz CUDNE zdjęcia i opisy bohaterów
Pozdrawiam
Nika

Nika pisze...

Chciałam się jeszcze zapytać kiedy dodasz następny? Bardzo się niecierpliwię :)

zapraszam - http://dlaczego-to-takie-trudne.blogspot.com/
:*:*

Mrs.Horan ♥ pisze...

Zaje.biste! Prolog mnie zachęcił ;* Nie mogę dodać do obserwowanych ;( Nie wiem czemu