sobota, 21 kwietnia 2012

Rozdział 8 - "Tell me a lie"

#Zayn# 
-Wstawaj! – krzyknął Harry który rzucił się na moje łóżko 
- Co?która godzina? 
- Dziesiąta , za godzinę mamy być w tej szkole 
-Dobra zaraz, jeszcze...5 minut – schowałem twarz w poduszkę i zakryłem się kołdrą , ale nie na długo ponieważ mój przyjaciel od razu mnie odkrył 
- Harry,Zayn!Śniadanie! – wykrzyczał Liam z kuchni więc chcąc nie chcąc wstałem 
Wyganiając Harrgo poszedłem do łazienki.Obmyłem wodą twarz i ubrałem się w czarne spodnie i jedną z moich bejsbolówek.Wychodząc z pokoju wróciłem jeszcze po telefon.Na ekranie nadal nie było powiadomienia z wiadomością o nowym sms’ie lub połączeniu.Cały czas czekałam na jakiego kolwiek sms’a od Nicki.Od naszego pocałunku u niej w domu, nie widzieliśmy się, pisaliśmy wczoraj wieczorem,ale dość krótko.Nadal nie byłem pewny co do uczuć tej dziewczyny,ale nadal byłem pewien swoich... 
- Ej Lou co jest? – spytałem widząc chłopaka który był dziwnie smutny , bawiąc się jajecznicą 
Na moje pytanie inni oderwali się od "inteligentnych" porannych rozkmin  i poparzyli na Louisa,ale on nic nie opowiedział jakby był teraz myślami gdzie indziej. 
-Może marcheweczke panie Tomlinson ?– podsunął mu pod nos marchewkę Harry, ale ten tylko spojrzał na niego z pode łba 
-Nie  wyspałem się ,po prostu, ale marchewkę wezmę – opowiedział w końcu Louis, na co ja miałem wątpliwości , czy to faktycznie zmęczenie 
Wymieniłem z Liamem spojrzenia, oboje czulimy,że nas kręci,ale postanowiliśmy zostawić to do wieczora. 
#Patty# 
-Aaaaaaaaa! 
-Boże Patty spokojnie co się stało? – spytała zaskoczona  moim zachowaniem  Nat 
- Nie wytrzymam tu!Dziewczyny miały być pod szkołą 10 minut temu , nie zdążymy przećwiczyć 
- Spokojnie oddychaj-Nat złapała mnie za ramiona i starała się mnie uspokoić-lepiej? 
- Nie!Mam tremę
-Czasami dziękuje Bogu,że nie mam talentu wokalnego, dzięki temu unikam takich sytuacji 
-Nat! To nie śmieszne,będziemy skończone jak przegramy Ashley zrobi z nas pośmielisko, za każdym razem gdy o tym myślę sądzę,że nie powinnyśmy się jednak zgłaszać, marzenia marzeniami , ale Ashley i ludzie w szkole... 
- Patty, nie myśl o tym.Pyzatym oprócz was bierze udział 15 innych zespołów i solistów,a tak na marginesie to o wilku mowa- Nat wskazała ruchem głowy na idąca w stronę drzwi wejściowych Ashley i jej 2 koleżanki 
- Nie mógł jej potrącić samochód po drodze? 
- Kogo? – spytała Nicole z Gabby 
- No nareszcie , ile można było? 
-Musiałyśmy zgrać od nowa podkład i...- zaczęła tłumaczyć się Gabby ale jej przerwałam : 
- Nie ważne, przećwiczmy tą piosenkę od nowa, czuje że mam pustkę w głowie 
- Dobra to ja spadam na widownie.Nie zemdlejcie mi tam z podniecenia na widok chłopaków i nie zapomnijcie tekstu!Trzymam kciuki – Nat zaczęła się oddalać i znikać za drzwiami budynku , a my w trzy poszłyśmy przećwiczyć i rozśpiewać się jeszcze raz 
#Zayn# 
Kiedy dojechaliśmy , tłum fanek ze szkoły od razu rzucił się na nas po autografy.Rozdziałem kilka i razem z chłopkami udaliśmy się do sali gimnastycznej gdzie czekała wybudowana specjalnie na tą okazje scena i fotele dla jury czyli dla nas.Usiedliśmy w kolejności: ja,Lou,Hazza,Liam,Niall.
Odwróciłem się do publiczności.Każda twarz była mi obca ale jedna przykuła moją uwagę.Zaważyłem dziewczynę w kucyku i czarnych kujonkach.Wydawał się znajoma...OMG to Nathalie, a skoro ona tu jest to Nicole też musi gdzieś tu być, ale dlaczego nie ma jej z Nat? 
Po obejrzeniu 5 występów nadal myślałem czemu nie ma Nicole przy Nat która ciągle była zapatrzona w scenę.Każdy do tej pory był słaby-albo fałszowali albo nie mieli tego czegoś.Potem był szósty występ , siódmy, piosenka "One thing", dziewiąty, kolejny z "WMYB" ,jedenasty, dwunasty, jakaś grupa „Street girl”.Żadna z tych osób i grup nie wzbudził we mnie czegoś co mogłoby sprawić ,że wygrają, choć dziewczyny z piosenką "One thing" były nawet niezłe oraz chłopaki z WMYB.
-Dobrze to teraz przed ostatni zespół„Ashley band”
Patrzyłem na 3 dziewczyny wchodzące na scenę.Od razu się wyróżniały ,a  zwłaszcza jedna stojąca na środku.Jako chyba jedyna miała 10cm szpilki i mini sukienkę. Śpiewały " More then this i były całkiem dobre i jak to stwierdził Harry: seksowne i ładne.
Po tym występie miał wystąpić zespół „ GNP” (czt.dżi en pi). 
Odwróciłem się znów w stronę Nat , która nadal stała sama.Byłem po części zwiedzony,że nie ma tu Nicole, o ale cóż co mogłem zrobić...
-Zayn , Zayn – zaczął klepać mnie Lou 
- Co? – spytałem widząc znów trójkę dziewczyn , a wśród nich Nicole...
# W tym czasie Nicole# 
Dawno się tak nie stresowałam.Byłyśmy dobre, ale nie aż tak jak Ash która samym wyglądem przyciągała uwagę.Ja byłam ubrana w to, Gabby w to, a Patty w to.Ash w porównaniu z nami wyglądała jak milion dolarów z napisem wybierz mnie jestem tego warta. 
Za kulisami nie odbyło się też bez sprzeczek.Kiedy to Ashley wychodziła na scenę zaczęło się znów to samo : 
- Ooo... moje ulubione wokalistki – uśmiechnęła się szyderczo w naszą stronę  
-Ooo nasza ulubiona gwiazda – próbowała naśladować ja Gabby 
- T...-chciała coś powiedzieć, ale ją i jej 2 koleżaneczki wyczytano właśnie by wyszły na scenę – nie ważne,życzcie mi powodzenia 
- Połamania nóg – uśmiechnęłam się do niej i dodałam– dosłownie 
Teraz kiedy to my miałyśmy wyjść, a Ashley zakończyła swój genialny występ nie obeszło się bez kolejnego komentarzu : 
- Kolej na plebs – skomentowała na głos powodując śmiech swoich dwóch pustych kumpeli.
W chwili kiedy weszłam na scenę czułam wzrok wszystkich na sobie.Popatrzyłam na prawo...niepotrzebnie ponieważ zobaczyłam go.Siedział wpatrzony we mnie, jego twarz była pełna zdziwienia, a ja musiałam śpiewać jeszcze jego kwestie.Chciałam uciec ze sceny lub zapaść się pod ziemie,żałowałam,że nie napisałam mu tego wczoraj,że występuje tu,ale za późno wybrzmiały pierwsze dźwięki. 
Pierwsza zaczęła Patty a ja czułam że nie dam rady: 
-Can't ever get it right
- No matter how hard I try 
Przełknęłam ślinę i zamykając oczy skupiłam się na tekście:
-And I've tried
Well, I put up a good fight
But your words cut like knives
And I'm tired
As you break my heart again this time
Tell me I'm a screwed up mess
That I never listen, listen
Tell me you don't want my kiss
That you need your distance, distance
Tell me anything but don't you say he's what you're missing baby
If he's the reason that you're leaving me tonight
Spare me what you think and
-Tell me a lie
Ufff odetchnęłam , patrząc na zadowoloną Patty i Gabby.Teraz już tylko Patty, Gabby i nasze wielkie „pierdolnięcie” czyli wspólny refren: 
-Well you're the charming type
That little twinkle in your eye
Gets me every time
-And well there must have been a time
I was the reason for that smile
So keep in mind
-As you take what's left of you and I
- Tell me I'm a screwed up mess
That I never listen, listen
Tell me you don't want my kiss
That you need your distance, distance
Tell me anything but don't you say he's what you're missing baby
If he's the reason that you're leaving me tonight
Spare me what you think and 
-Tell me a lie , Tell me a lie, Tell me a lie
- Tell me a lie...
Tell me I'm a screwed up mess
That I never listen, listen
Tell me you don't want my kiss
That you need your distance, distance
Tell me anything but don't you say he's what you're missing baby
If he's the reason that you're leaving me tonight
Spare me what you think and
-Tell me a lie
Boże byłam tak szczęśliwa,że już koniec udało mi się wyciągnąć,bez żadnego fałszu i ciągnąć dalej sam refren.Cała szkoła gwizdała i biła nam brawo.Chłopcy też wstali i zaczęli klaskać, ale najbardziej skupiłam się na Zaynie, wpatrzonym we mnie z uśmiechem... 
Kiedy szłyśmy ze sceny czekałyśmy w milczeniu 10 minut na wyniki.Po kolei wymieniali kto odpada. Zostały 3 zespoły nasz, Ashley i chłopaki z "WMYB". 
-Tak więc wygrywa...- Liam zaczął ogłaszasz wyniki a ja czułam że zaraz zemdleje z tych nerwów 
Po usłyszeniu werdyktu nie wiedziałam czy się cieszyć czy nie , wymieniłyśmy się jedynie spojrzeniami z dziewczynami...


Tak więc mamy 8 rozdział : )
Kolejny raz dziękuje wszystkim którzy czytają tego bloga i im się podoba ;)
10 komentarzy=następny rozdział 

15 komentarzy:

Sensimilla pisze...

Super. :)

Agnes pisze...

Zajee ;*

Aleksandra pisze...

ŚWIETNE ! ♥
W takiej chwili musiałaś zakończyć :(
Z niecierpliwością czekam na next ! Zapraszam do siebie ! http://one-direction-story-by-love.blogspot.com

Angelika1233 pisze...

Świetne, świetne i jeszcze raz świetne. Czekam na następne z niecierpliwością. Nie mogę się doczekać.

Nathalie (Nata_123) pisze...

Super czekam na next ! (:

marta pisze...

uwielbiam.!.♥

Nika pisze...

Czy mogę Cię zabić ;D ;D? taki moment?? no nie... ale wydaje mi się, że był remis pomiędzy dziewczynami,a Ashley... hmmm A jak dziś dojdzie do 10 to będzie nowy ? :)
Pozdrawiam'
Nika :*:*:*

Ola pisze...

Jejku! <3 Uwielbiam tego bloga! <3 Fajny pomysł z tym konkursem i w ogóle SUPER! Czekam na następny! :*

Stylesowa. pisze...

No pisz pisz dalejj !!

Anonimowy pisze...

Dalej proszę, ten blog jest boskii !! Emocjee !! Aww.. !

Klaudiaaa1D pisze...

Troche opuscilam sie w czytaniu twojego bloga! Przepraszam!:) dzis nadrobilam wszystko! mam nadzieje ze to dziewczyny wygraly!:) czekam na nastepny rozdzial! <3

Cllaudiaaa pisze...

Jejku jest świetny!:d One Direction<3 i zapraszam do mnie http://nie-wierz-usmiechowi-wroga.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Boski. Prosze o next <333

Sylvia i Marika pisze...

Przeczytałam wszystkie . To opowiadanie jest świetne <3 . Nie mogę się doczekać następnego :D -Sylwia

W wolnej chwili zapraszam na :
http://music1dismydrug.blogspot.com

dziwna inaczej pisze...

świetnie tu ! NA PRAWDĘ GENIALNIE!
http://najamajke.blogspot.com/